tiistai 21. heinäkuuta 2015

Jatkuvaa taukoa ja paluuta.....

Blogissa siis, jatkuvasti on pitkiä taukoa ja lupaan palata aina....ja en kuitenkaan palaa. En jotenkin oo ehtinyt....ja toisaalta on fiilis, että ketä kiinnostaa. Juu juu, mulla on varmaan neljänkympin kriisi.....

Olen ollut tosi paljon töissä...ja tykkään ihan hirveästi olla töissä siellä, missä yt olen jatkuvasti sijaistanut tai tehnyt keikkaa taukoamatta. Ja kuinka ollakaan viime viikolla mulle trajottiin sieltä vakipaikkaa. Uskomatonta! Mullahan oli jo se yksi vakipaikka toisaalla, mutta päätin jäädä tuonne, kun tykkään olla siellä ja mulla on ihan huiput työkaverit. Ja työmatkakin on 30 km lyhyempi kuin sinne toiseen.

Kävinpä kuplan blogissa ja siellä pukkasi minullekin haastetta, kiitos siitä. Ja tässä kysymykset, joihin minun haluttiin vastaavam.

1.Mistä näit unta viimeksi? Viime yönä näin jotain kummaa unta työelämästä ja työkavereista.

2.Raivostuttavin viikonpäivä? Ehkäpä tiistai, älä kysy miksi.....

3.Lempijäätelömakusi? Rommirusina

4.Kauanko olet blogannut? Muutaman vuoden

5.Miten olet muuttunut bloggaajana? Laiskistunut, ennen kirjoitin ahkerasti

6.Tietääkö esimerkiksi kaikki ystäväsi että bloggaat? Ei

7.Mitä aiot tehdä huomenna ruuaksi? Ehkäpä kananugetteja ja jotain niiden kaveriksi

8.Mitä ostit viimeksi itsellesi? kalenterin

9.Koristeletko mielelläsi sesonkien (esim joulu, pääsiäinen, jne.) mukaan? Kyllä

10. Mitä on rakkaus? perhe  <3

11.Missä olet juuri nyt? Kotona, kohta lähden töihin.


Kesä on ihan humahtanut, ohiko? Kohta alkaa koulutkin - hyvä ja huono.
Meillä oli alkukesästä teinineidin rippijuhlat. Ja elokuun puolessavälissä vietämme miehen ja minun yhteisiä nelikymppisiä eli kahdeksankymppisiä.



1 kommentti: