keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Tykkään susta niin, että halkeen

Yksi mun lemppareita ja mun puhelimen soittoääni  <3


Tykkään susta niin että halkeen

Juha Tapio

Puistossa penkki, penkillä poika Vieressä tyttö ja hiljaisuus Puhua ois hyvä Mut sanat niin kuin pähkinä kurkkuun takertuu Palelevat sormet toistensa lomaan arkana purkalta maistuva suu Laukkaava sydän ja totinen on poika Kun kumartuu ja kuiskaten lausuu Mä tykkään susta niin että halkeen Mä tykkään susta niin että halkeen Ruuhkassa auto, autossa ratti Ja elämisen pyörteissä uurtuneet kädet jotka ohjaa vakavin ottein ja Jälkeen vuosikymmenten Muistavat penkin Muistavat tytön Muistavat sanat jotka lausuttiin Voi kunpa vielä Voi kunpa joku tulisi ja sanoisi niin Mä tykkään susta niin että halkeen Mä tykkään susta niin että halkeen Mä tykkään susta niin että halkeen Mä tykkään susta niin että halkeen Ja jossain on aina puisto ja penkki, Tyttö ja poika ja hiljaisuus Puhua ois hyvä, mut sanat niin kuin pähkinä kurkkuun takertuu Mä tykkään susta niin että halkeen Mä tykkään susta niin että halkeen Mä tykkään susta niin että halkeen x8

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti