keskiviikko 28. elokuuta 2013

Organisointia

taputtelen itseäni olalle, niin hyvin olen organisoinut meidän harrastusrumban, musta saisi joku vielä hyvä organisaattorin johonkin työpaikalle, vink, vink.

Meillä viisi lasta harrastaa ja minä itsekin sain kaksi harrastusta ja harrastukset sijoittuu vain kolmelle päivälle, eli ei joka ilta menoa ja ei edes iltaisin edes taas suhausta, vaan kaikki onsuht hallittua.

Tiistaina on 17.00-17.30 nelosen soittotunti ja todennäköisesti klo 18-19 vitosen sählykoulu ja ovat kirkolla viereisissä rakennuksissa. Helppo homma siis. Keskiviikkona alkaa klo 17.45 kolmosen soittotunti, josta hän itse siirtyy orkesteriharkkoihin naapurirakennukseen, siinä on kyllä tunnin väli, mutta ei hälle ongelma, ulkoilee sen aikaa. Klo 17-18 on nelosen orkesteriharkat ja hänet saan vietyä samalla kuin kolmosenkin. Itse menen niska-hartiajumppaan klo 17-18. Kolmosella  loppuu 19.30, jolloin pääsemme ajelemaan kotiinpäin, kun jumpan jälkeen käyn nelosen kanssa kaupassa.
Torstaina kakkosella on kuvis, jonne menee kaverinsa kanssa itekseen, kun jäävät suoraan koulusta ensin kylille, käyvät syömässä yms. Heidät pitäisi noutaa  klo 20. Itse menen esikoisen kanssa tekemään puutöitä klo 18-20.15 samaan rakennukseen josta tuon kakkosen noudan, eli hän odottelee vain vartin. Ja samalla kun menen puutöihin heitän kolmosen kaverinsa kanssa srk:n liikuntakerhoon ja heillä loppuu aiemmin kuin kuvis ja puutyöt, niin ehtivät kävelemään tuonne missä minäkin olen. Sitten kaikki kyytiin ja kotiin. Tosi hyvin vai mitä???  Olen niin tyytyväinen itseeni.

Tosin oma jumppa jää tänään väliin, kun menen seiskojen vanhempainiltaan....

Saas nähdä kuinka känkkäränkkävauva meillä tänään on, kun sai tänään kolme rokotusta, nyt onneksi nukkuu.


2 kommenttia:

  1. upeeta!Näin se vaan lasten myötä tuo organisaatio-kyky kehittyy;) tuskinpa 2.n lapsen kans osais moista touhua ees ajatuksissaan pyörittäää..
    Hatun noston paikka muuten:)

    VastaaPoista
  2. Halaus ja kantava ajatus täältä, tähän ja edelliseen kirjoitukseen! Ihanaa että oot saanut omiakin juttuja, mulla on ihan sama että mullon omia juttuja jos ne sopii muihin aikatauluihin, siis mä itse haluan että lapset ei joudu luopumaan omasta jutustaan mun takia tms. Kun ei meidän lapsilla ole montaa harrastusta per nenä, niitä neniä on avan paljon, joten mä koitan joustaa...

    VastaaPoista