perjantai 1. marraskuuta 2013

Kaktus kurkussa

Auts, kurkku on tosi kipeä, en kartekaikkiaan voi taas tulla kipeäksi. Mä en normisti ole koskaan kipeä, ja nyt olen ollut useammankin kerran. Oliskohan stressillä osuutta asiaan, ehkäpä, sitä kun riittää.

Olin eilen puutöissä (kuten tietty joka torstai), no eilinen meini kyllä ihan seurustelun piikkiin, kun oli ihmisillä mukavia juttuja ja mä varmaan vailla juttukaveria  :)  No hieman työ etenikin. Kohta mun eka työ on valmis. Ei mitään tarjotinten aatelia, mutta hieno minun tekemäksi.

Tänään olisi kolmosella ohjelmistossa halloween painotteista iltakirjastoa tuolla kylillä. Muuten meillä ei kyllä Halloweenia mitenkään juhlitakaan, ei ole mitenkään mun juttu. Tosin lapset varmasti tykkäisivät.

Ai niin esikoiselle tuli rippikoulupaperit, apua! Jotenkin on aina tuntunut, että on pitkä aika siihen, että esikoinen pääsee ripille, mutta tossahan se on ihan kulman takana. Tähän saakka meillä on vietetty ristiäisiä ja nyt ne loppuivat, niin aletaan viettää rippijuhlia.....
Ja mopokorttia olisi ohjelmassa ja mopoa. Niitä moponkuvia olenkin jo nähnyt lukemattomia. Niin ne lapset kasvaa, mutta mehän ei vanheta ei...

Lelukuvastojakin on tupsahdellut postin mukana pitkin viikkoa, taitaa joulu alkaa olla lähellä. Ne on jo täyteen ruksattu ja hiirenkorvilla. Tietäisivätpä vaan.....

No mutta mukavaa Halloween viikonloppua kaikille.

3 kommenttia:

  1. Moi!
    Minulla on sinulle haaste blogissani lapsiarki.blogspot.fi. Käyhän katsomassa. =)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, otan haasteen vastaan, perehdyn siihen ajan kanssa tänään tai huomenna.

    VastaaPoista