torstai 20. maaliskuuta 2014

Työnhakua

Ehei, en mä vallan ole töihin lähtemässä, vastahan minä 15 vuotta kohta olen ollut kotona  :)  Ei taida olla hirveän hyvä meriitti työmarkkinoilla tuo 15 vuoden kotiäitiys. No yrittänyttä ei laiteta.
Päätin siis hakea töitä, ilta ja viikonlopputyötä. Saas nähdä. Monta hakemusta olen laittanut, lähinnä kauppojen kassalle tai yksityisiin hoivakoteihin. Voipa olla, että en kelpaa mihinkään.
Hain paikalliseen pitkäripaiseen ja rehellisesti täytyi kertoa, että heidän tuotteensa ovat varsin tuntemattomia minulle...enkä ajatellut siinä asiassa petrata muutakuin teoreettisella tasolla.
Että kaverit peukut pystyyn!

Tänä aamuna oli -16 astetta pakkasta, on se merkillinen talvi ja monta merkillistä kertaa todettu. Eilen silti oli leskenlehtiä navetan seinustalla keinun alla. Varmaan ovat nyt entisiä.

Siinähän sitä tärkeimpiä....


1 kommentti:

  1. Onnea työnhakuun!! Niin sitä minäkin kuule maistelemati mitään olen ollut nuorna naisena kaljabaarissa töissä! Hiukan oli kestämistä, mutta kun en vieroksu töitä niin sielläpä oltiin :)

    VastaaPoista