keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Normaali arki

Vihdoinkin normaali arki....ainakin hetken - pessimisti ei pety. No se kolmonen lähti kouluun, oltuaan 1.5 viikkoa kotona. Ja siinähän oli kouluunpaluupaniikki. Varmasti johtuen pitkästä poissaolosta, rästitöistä, rästikokeista ja siitä, että korvat ovat lukossa tulehdusten vuoksi ja ei kuule kunnolla.  Jospa se taas tästä....

Onko kellään lukijalla joitakin pelkoja tai asioita, jotka kovasti ahdistaa? Miten helpotatte sitä ahdistusta tai pelkoa? Miten asian kanssa pystytte elämään? Minun suuri fobiani ja ahdistuksen aihe on tuo vatsatauti. Kertokaahan vinkkejä, miten en ahdistuisi asiasta niin kovin. Tunnen itseni ihan typeräksi kun fobia hallitsee elämääni, enkä minä fobiaani.

Kirjaimia olisi vuorossa K, L ja M.

Koulu on taas noussut arvoon arvaamattomaan tässä sairastelujen lomassa. Ja koulun kanssa yhteistyö on meillä sujunut aina pääasiassa hyvin, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
Kello...on aika tärkeä apuväline, varsinkin kun usein mennään kello kaulassa paikasta toiseen.
Koulukuljetus, on muuten sujunut tänä vuonna suhteellisen hyvin, viime vuosi kun oli aika takkuamista sen suhteen.
Keikkatyö, on tällä hetkellä puheenaihe number one. Olen käynyt haastatteluissa ja lähettänyt monia hakemuksia, luvataan kyllä, mutta miksei sitten töitä kuulu, vai olenko vain liian hätäinen.

L=loma, lyhyt loma tiedossa, 4 vrk, kun tulee pääsiäinen. Tarkoitus olisi lähteä mökille, jos väki on terveenä. Saapas näkee.
Lasku, niitä riittää....huoh. Toissapäivänä maksoin niitä urakalla. Ja eilen soitettiin sairaalasta, että olin maksanut tammikuisen sairaalaskuni kahteen kertaan. Sattuu, sitä muillakin....kuulemma.

M=mopo. Aika hallitseva asia meidän perheessä on tuo mopo. Suuri aarre, tottakai ja ihan ymmärrettävästi.
Muna, on pääsiäismunien aika ja niitähän tässä on jo pitkin viikkoa syöty.
Majaleikit on meillä pop, sisällä ja pihalla.

Nyt kuopus hermostuu äidin naputteluun, joten se on moron. ja Mukavaa aurinkoista päivää.


2 kommenttia:

  1. Mulla on ollut myös kauhu oksennustaudista, varmaan on vähän vieläkin. Pieni maailmanloppuhan se on kun kaikkiin iskee. Olen tässä tosi huono neuvomaan :) Mutta hammaslääkäripelko mulla oli monta vuosi kymmentä. Sitten päätin että kun en sille itse tilanteelle mitään voi (sille käynnille) niin voin jotain sille ajalle sen JÄLKEEN. Niinpä, kun kävin näissä mun erikoisjutuissani tolkuttoman monta kertaa lekurilla, annoin itselleni luvan käydä joka kerta hakemassa jotain sikakivaa kaupasta sen jälkeen, maksoi mitä maksoi. Ja hainkin, kirjan, joka kerta. Auttoi kummasti siihen että sitä melkein odotti sinne lekurille menoa että pääsis sen jälkeen kirjakauppaan :D Tälläistä keittiöpsykologiaa....

    VastaaPoista
  2. no et sää ainut oo jolla on tuo mahatauti-fobia <3 sama se on mulla,mutt oon opetellu sen iskiessä vaan ajattelemaan ett onhan tästä ennenki selvitty..

    VastaaPoista