torstai 6. helmikuuta 2014

Oppiikohan vanha koira uusia temppuja?

Olen aina ollut käsitöissä peukalo keskellä kämmentä. Olen kuitenkin alkanut haaveilemaan ompelemisesta ja ompelukoneesta....oppisinkohan ompelemaan? Kun en ole koskaan osannut? Vai joutuisinko toteamaan, että sinne meni rahat, en opi....

Voisihan sitä mennä syksyllä johonkin kurssille, paitsi olen miettinyt sitä aiemminkin, mutta ne kurssit ovat olleet ihan huonoon aikaan.
olisi ihana surautella ompelukoneella vaikkapa pipoja, verhoja, tyynynpäällisiä, pöytäliinoja, patalappuja ja kaikkea muuta ihanaa, ihanista kankaista.

Kävin eilen siivoamassa kirpputoripöytää, aina huonosti siellä kauppa käy. Varsinkin vaatteet eivät liiku mihinkään. Lasten lelut ovat kyllä menneet. Tarvii miettiä mitä myytävää keksisi nurkista, siis sellaista, jota ihmiset ostaisivat. Vinkkejä, ideoita? Kirpputoripöytä on minulla vielä kolmisen viikkoa ja tavaraa kyllä olisi varmasti, mutta mikä myisi? Myytävä tavara on kaikki ollut siistiä, puhdasta ja ehjää. En kertakaikkiaan tajua, että jotkut vievät kirpputorille myytäväksi rikkinäistä ja likaista....no ehkä sitten itsekin ostavat sellaista.




1 kommentti:

  1. mäki joskus haaveilin ompelun opettelusta,mutta hautasin sen romukoppaan..2 käytettyä konetta riitti mulle ja sen harrastuksen aloitukselle ...tehköön ken osaa...
    kirppis-pöytää en oo koskaan yrittäny pitää noilla itse-palvelu kirppiksillä...

    VastaaPoista